i still turn to you .

heej ! idag så gick jag och mamma till stan för att köpa lite kläder ..
då blev det ett par shorts och en tröja från monki och lite smink .
och nästa vecka ska jag få pengar för att köpa mina skor , bikini , hårfärg och jackan jag viljat ha på länge :**
loveu mami <3

senare efter man gjort det , träffad ejag jessica i hc (mirium galleria -.- )
vi va där och kollade på DANSA PAUSA ;)
haha älskar dom !
sen träffade vi mikaela och åkte till stan där jessica köpte några saker och där träffa vi aisha och sen åkte vi hem till jessica va där i nån timma sen gick jag hem och dom stak till mc .

men det var min dag ! skiiit vAARMT , skönt väder <3

hoppas ni har det bra , puss o hej ! hööörs .















(Tider då man hade långt hår :''''( !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0