en gång i tiden var du min .

hej jag vet att jag verkligen har blivit dålig på att blogga ..
men ska verkligen bättra det men min data är typ sen .. -.-
så jobbigt att logga in alltid ..

men då ska jag berätta om veckan !

söndags gick jag till jessica vi var hemma hos henne tills halv 7 , då börja vi fixa oss för att sen 8 träffa tjejerna !
viktoria , jelena, linnea , johanna , patricia , amanda och felicia !
då var vi där till 12 sen stack vi hem jag åkte batman minst 500 gånger haha !
jag svär den är grym !!!!
men lördags samma sak fast då kom inte felicia <3
och tisdag träffade vi nicole och stack till mc åt och träffade alexander , salem !
sen åkte vi till valborg igen där var vi bara till 9 för det var skola imorn , heh :D

och det var lite av det som hände i helgen då :*

ÄLSKA VÄDRET IDAG - ! 20 grader <3333

men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0