boyfriend .. boyfriend i can be your girlfriend '

BIEEEBEEER .
tja igen då , jag fick lust att blogga mer ..!
så jag ska berätta om helgen :D
fredags sov jag hos jessica och dagen efter solade vi !
senare på kvällen träffade vi ricky och alex :)
vi gick hem till mej ! hade lite vatten krig heh !
asså alex hämrade en glas vatten och hällde på mej så jag gjorde detsamma och till slut börja alla
hahaha jag svär det var roligt ändå !! :*
men runt halv 12 gick dom hem ..
och jag ich jessic avar inne i facebook och lyssnade på musik och åt lite glass <33
coola sååås !!! käärlek !
sen sov vi och söndag var vi bara ute lite !
vi köpte kebab rulle och åt sen var vi ute en stund sen gick vi heeem
och det var in helg ! heeeydåå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0