Baby , i just dont get it , do you enjoy being hurt. ?

Så nu var det dags att blogga lite .

har varit ute med nancy , var ganska roligt !
och varje gång vi är så händer det något , hahah <3

vi var uppe i parkeringen med 2 andra och vakterna kommer , och såklart springer alla tre ner för vi får ju ine vara uppe vid parkeringen , så ja jag stannar själv där uppe .
asså jag visste inte vad jag skulle göra så jag börja typ prata med mej själv -.-
asså helt efterbliven .
men då kommer vakterna in och säger :
hej, vad gör du här uppe !
jag ba stog där i 2 minuter utan respons , och det ända som kom ut var !
jag var här uppe med mina kompisar med dom sprang ner .
guuud hahah , jag hållde på att dö , men som tur sa dom bara okej :D

men vi ses imorn , ska göra annat nu .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0