-jag ser dej inte som andra ser dej . <3

Heeeeej ! , igen .
som sagt har jag sovit hos jessica ! men igår var vi hela kvällen i HH (Hagebyhus)
hahah ! vi var somobrottare *stavning*
haha hon vann mej en gång men då hoppa hon på mej så jag slog i ryggen :S
och jag på henne så hon slåg sig i huvet , oops !

sorry voff :S

men haha annars dansa vi hela tiden med några andra . det var ganska roligt !
det måste jag göra om igen ;*

och idag har vi bara gått runt men typ 1 , gick vi till stan för jessica skulle köpa kläder !
sen stack vi hem och träffa nancy , sen 6 gick jag hem för dom skulle till HH
och jag orka inte :D

så det var min dag dååh !
hej så länge.

-Jaaoow.





-Majabeltraand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0