i dont say that its easy , but i dont give upp .

Hihoo ! jag vet att jag inte har bloggat på några dar !

men jag sov hos jessica i två dagar och kunde inte blogga !
jag ska berätta om dagen !

förigår var jag med jennifer och jessica , vi var i mc åt sen gick runt i hc !

sen halv 10 gick vi hem !
och igår var jag och jessica med luis , dani ,george och en annan george !

vi var i en port och snacka osv...
sen stack jag och jessica hem kollade på en film som gick på tv
kommer inte ihåg var den heter !
men idag träffa vi jennifer och vanessa vi åkte runt i spårvagnen haha!
vi hade ändå inget att göra .
sen efter det var vi lite i hc tills hh öppnade !
sen stack vi ditt och där träffa vi linnea, patricia och emma och många till <3
där tränade vi på en dans som vi har , sen stack jag bara hem !

men vi hörs .

ska lägga in några gammla bilder , som väcker minnen  !



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0