det är alltid , för tidigt att ge upp '

Hihooo! idag vakna jag halv 7 för att hinna med allt !
så idag åkte vi till linköing , vi åkte ditt 8.20 så vi var där kvart i 9 !
men det var skit roligt förtuom en grej ..
och att jag slog i huvet och fick en bula -.-
fråga inte varför :D

vi var i megofen magasinet  tror jag det heter :S
sen efteråt kolla vi på ormar och massa andra djur , vi fick röra dom osv .
dom har skit skönt skin säger jag bara !

men sen efteråt tvätta vi händerna och åt lunch
sen fick vi gå runt och göra vad vi vill i en timme typ .
sen gick vi till kloeta , en choklad fabrik , allat var billigt !
med 10 kr för 10 dumple klubber  osv !

sen åkte vi till tågstationenoch åkte hem !

så det var min dag
men jag har varit med nancy idag oxå :*

men vi hörs .. !

-JAOW .



Glad alla hjärtans dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0